LVT Zátaví Ranč Esadera 6.-16.7.2015

04.08.2015 14:49

Morpheus Anrebri....4 roky ;)  ;)
Tak shrnutí měsíce července....začátkem července jsem se s Morfem zúčastnila MMČKNO 2015 v Kroměříži kde jsme společně skončili na 34. místě z 53 účastníků s body (A 84b, B 81b kde jsem nám to hodně zkazila já  :( a C 75b tam zase hodně zlobil Morfík ;).....hned po tomto tropickém víkendu jsme v pondělí najeli na 10-ti denní LVT v Zátaví na Ranči Esadera....kde nás čekali každý den 2 disciplíny, v poledne i nějaké osvěžující koupání v rybníku, jinak by jsme tam asi nepřežili....teploty byly vesměs opět tropické až na nějaký chladnější den a jednu pěknou buřinu asi ve 3 h ráno, která v místním lese pokácela pěkných pár stromů......
.....no a ná zavěr toho všeho v poslední den tábora jsme s Morpheusem zvládli znovu složit zk IPO 3 na 278 b.....A 98b, B 89....tam musíme zase pořádně máknout) a C 91b :)
.....občas mě ten pes pěkně rozčiluje a na druhou stranu mě zase dokáže mile překvapit co vše je schopen zvládnout  ;)