Účast na MMČKMO 3.-5.7.2015...

04.08.2015 14:29

Tak jsem se s Morpheusem Anrebri zúčastnila pro nás prvního Mistrovství německých ovčáků......výsledek tedy nebyl žádná sláva, ale snad ani ne úplná katastrofa....Stopa ve 13:15 h za 84 bodů (velká ztráta na posledním lomu)...což je paráda na to vražedné počasí které vládlo po celý závod.....Poslušnost 81 b....tu jsem hodně zkazila já...hodila jsem aport příliš blízko za překážku a Morf ji tudíž směrem zpět oběhl místo přeskočil – no hodně drahých 10 b :( no a vysílačka také mohla být lepší :(....no a i ostatní věci nadále musíme pilovat a pilovat......Obrana 75 b.....no na obranu jsme doběhli trochu se zpožděním neb mě zdržela nutná úprava kšand figuranta Jirky M. tudíž jsme já i pes sotva popadali dech....no ovladatelnost nám teď trochu poslední dobou hapruje a i další věci nebyly tak jak bych si přála.....závod to byl opravdu náročný a v extrémních podmínkách.....jsem ráda, že jsme to zvládli alespoň tak jak to dopadlo neb si teď psa většinu našeho času co mám a není ho příliš mnoho připravuji v podstatě sama a nemám za sebou žádnou stálou podporu co by na mě dohlížela a opravovala nám naše chyby.....ale chci velice poděkovat Jirkovi Machovi za pomoc v obraně, opravdu s námi má svatou trpělivost Emotikona smile a Renatě Machové za když nám to oběma čas dovolí alespoň příležitostnou pomoc a radu na stopě a na poslušnosti ;)
....tak snad není ještě všem našim dnům konec ;) ;)